Цікаве на цю тему:
- «Щасливі діти – міцна країна»: діти-переселенці проходять курс тренінгів з психологічної підтримки
- Інваліди з вадами зору отримуватимуть пільги на житлово-комунальні послуги
- У територіальному центрі відсвяткували Водохреща
- Чорнобильці 1-ї і 2-ї категорій один раз на рік мають змогу безкоштовного проїзду до будь-якого пункту України
- Захисники України мають змогу отримати одноразову матеріальну допомогу
- У Канівському територіальному центрі відзначили свято Великодня
- З 1 травня ц.р. впроваджено новий порядок надання субсидій
- Канівський РАЦС інформує про права дитини
- Канівський РАЦС звертає увагу на проблему несплати аліментів на утримання дітей
Пенсійний фонд допомагає отримувати послуги дистанційно – за допомогою вебпорталу електронних послуг Фонду з ключем кваліфікованого електронного підпису. Фахівці Головного управління Пенсійного фонду України в Черкаській області інформують про сервіс «Автоматичне призначення пенсії за віком», завдяки якому можна заздалегідь подати необхідні документи про страховий стаж.
Автоматичне призначення пенсії відбувається у кілька етапів:
I етап. Роботодавець або працівник особисто подає свою скановану
трудову книжку (це можна зробити вже зараз через вебпортал Пенсійного фонду України portal.pfu.gov.ua).
II етап. Формування цифрових відомостей про трудову діяльність у Реєстрі застрахованих осіб. Інформація зберігається в базі Пенсійного фонду України до настання пенсійного віку особи. Наявність оцифрованих відомостей про трудову діяльність у Реєстрі застрахованих осіб є додатковою гарантією збереження страхового стажу на випадок втрати паперових документів, зокрема трудової книжки.
III етап. Після настання пенсійного віку особа отримує повідомлення про можливість автоматичного призначення пенсії без особистого звернення
до сервісного центру.
Фахівці Пенсійного фонду акцентують, що людина має право вибору: прийти особисто до сервісного центру Фонду для подання заяви на призначення пенсії за віком чи оформити її автоматично через вебпортал.
До слова, відповідною послугою скористалося вже майже 17 тисяч жителів Черкащини.
Відділ обслуговування громадян № 8 (сервісний центр)
ГУ ПФУ в Черкаській області