Інклюзивне навчання в розрізі діяльності загальноосвітнього навчального закладу: теоретико-практичні аспекти
Повернутись
Цікаве на цю тему:
- «ЗА» одноголосно виконавчий комітет прийняв рішення щодо оптимізації мережі загальноосвітніх закладів Канева
- Як це було…Табір «Мрія»
- Червону ручку заборонять, музику декомунізують - шкільна реформа
- Професійна освіта для дітей з особливими потребами
- Акція "В школу з радістю"
- Шукаємо міського координатора м. Канів у освітній проект Відкривай Україну
- Всеукраїнський профілактичний захід «Урок»
- Нещодавно канівські учні побували на Чигиринщині
- Гра - випробування "КОТИГОРОШКО" пройшла в школі №6
25.11.2016 на базі Канівської загальноосвітньої школи І – ІІІ ступенів №3 було проведено науково-методичний семінар-практикум «Інклюзивне навчання в розрізі діяльності загальноосвітнього навчального закладу: теоретико-практичні аспекти». Тему висвітлювали кандидат психологічних наук Бондаревська Л. Л., завідувач МПМПК Чалабієва Л.В., консультанти МПМПК Ткаліч Т.В., Іваненко Н.А., директор ЗОШ І-ІІІ ступенів №3 Чалабієв Р.А., заступник директора з навчально-виховної роботи Чорна В.І., учитель Орищенко Т.Ф., асистент учителя Туренко І.П..
Для широкої громадськості ідеї інклюзивного навчання та його впровадження в Україні сьогодні є ще малознайомими. Важливим фактором активізації розвитку інклюзивної освіти стало збільшення кількості дітей з особливими освітніми потребами у дошкільних та загальноосвітніх навчальних закладах, а також безпосереднє поширення інформації, ідей, досвіду та практики інклюзії, що мали місце в західних і пострадянських країнах, як серед професійної спільноти, так і серед громадськості.
Завдяки тісній співпраці Черкаського державного університету імені Богдана Хмельницького та відділу освіти виконавчого комітету Канівської міської ради учасники науково-практичного семінару-практикуму мали змогу взяти участь у скайп-конференції, що проходила в рамках заявленого семінару, за участю кандидата психологічних наук Л. Л. Бондаревської, де висвітлювалось питання можливостей використання соціальних історій як методу адаптативно-соцілізаційного контенту для дітей з особливими освітніми потребами.