Цікаве на цю тему:
- «ЗА» одноголосно виконавчий комітет прийняв рішення щодо оптимізації мережі загальноосвітніх закладів Канева
- Як це було…Табір «Мрія»
- Червону ручку заборонять, музику декомунізують - шкільна реформа
- Професійна освіта для дітей з особливими потребами
- Акція "В школу з радістю"
- Шукаємо міського координатора м. Канів у освітній проект Відкривай Україну
- Всеукраїнський профілактичний захід «Урок»
- Нещодавно канівські учні побували на Чигиринщині
- Гра - випробування "КОТИГОРОШКО" пройшла в школі №6
Уже другий місяць канівські школи як і всі навчальні заклади в Україні закриті на карантин, який запроваджений у зв'язку з поширенням коронавірусної хвороби. Утім, це не значить, що навчальний процес призупинено.
Педагоги разом з учнями активно впроваджують дистанційне навчання, використовуючи для цього різні інтернет-сервіси. У хід іде все: як загальновідомі електронна пошта, Skype, Viber, Telegram, так і нові інструменти, які максимально пристосовані для навчання, зокрема, ZOOM, електронний журнал, Google Classroom, і навіть онлайн-уроки по телебаченню.
Так, вчителі Канівської спеціалізованої школи №6 з поглибленим вивченням іноземних мов у своїй роботі використовують додатки електронний журнал «E-school», Google Classroom та ZOOM.
- Електронний журнал «E-school» ми запровадили раніше. В ньому активно працюють до 70% вчителів нашого закладу, - говорить директор школи №6 Валентина Мартинович. - Тут можна вказати у відсотках відвідування учнів за місяць, виставити оцінки, які батьки і учні можуть переглянути безпосередньо вдома за допомогою інтернету. За ведення електронного журналу у нас відповідає заступник директора з навчально-виховної роботи Галина Богданова і вчитель інформатики Володимир Зарожевський.
Також педагоги, наприклад, учитель іноземної мови Ірина Даценко, працюють у додатку Google Classroom. Це безкоштовний сервіс, який дозволяє слідкувати за роботою учнів онлайн.
Проводять освітяни школи №6 уроки і за допомогою платформи ZOOM, яка, зокрема, дає можливість налаштувати відеозв'язок для різної кількості користувачів і спікерів.
- По Viber учні з учителями домовляються про зручний час для виходу в онлайн. Так, днями одночасно 15 учнів протягом 40 хвилин працювали з учителем математики Ольгою Попко через платформу ZOOM, - говорить директор навчального закладу. - Більшість додатків - це для нас нове і деколи як вчителям, так і учням та їх батькам доволі важко опановувати програми. Але всі ми вчимося, аби, не зважаючи на карантин, забезпечити належний рівень навчання школярів. Вважаю, що всі сервіси знадобляться нам і в майбутньому, коли карантин завершиться.
Активно підтримують використання інтерактивних платформ і в Канівській школі №4. Тут, за допомогою платформи ZOOM директор закладу Ірина Верба навіть проводить з колективом наради та конференції, дистанційно вирішуючи нагальні питання та обговорюючи зміни, викликані запровадженим карантином.
В одній із таких онлайн-зустрічей, за повідомленнями адміністрації закладу, взяли участь 40 педагогів школи. А 2 квітня ц.р. дистанційно відбулося й засідання атестаційної комісії. Свої досягнення та проблеми в роботі освітяни інформують й у Viber-спільноті "Школа#4".
Разом з тим, попри всі нововведення, школярі чекають завершення карантину та змоги повернутися в стіни рідних шкіл. Про це зізнається учениця 6 класу Канівської школи №1 Евеліна Квітко, розповідаючи про свої будні під час карантину.
- Зранку, після сніданку, я дивлюся онлайн-уроки по телебаченню. Після - займаюся домашнім завданням, яке отримала через онлайн-щоденник та відправляю його на електронні скриньки вчителів. В дистанційному навчанні є позитив - я отримую оцінки навіть кращі, ніж у школі, - говорить дівчина. - Та в школі набагато цікавіше! З нетерпінням чекаю закінчення карантину, щоб побачити однокласників та друзів. Поки ж спілкуюся з ними за допомогою відеозв’язку.