Цікаве на цю тему:
- «ЗА» одноголосно виконавчий комітет прийняв рішення щодо оптимізації мережі загальноосвітніх закладів Канева
- Як це було…Табір «Мрія»
- Червону ручку заборонять, музику декомунізують - шкільна реформа
- Професійна освіта для дітей з особливими потребами
- Акція "В школу з радістю"
- Шукаємо міського координатора м. Канів у освітній проект Відкривай Україну
- Всеукраїнський профілактичний захід «Урок»
- Нещодавно канівські учні побували на Чигиринщині
- Гра - випробування "КОТИГОРОШКО" пройшла в школі №6
GLOBAL TEACHER PRIZE UKRAINE - це щорічна національна премія для вчителів-агентів освітянських змін.
Премія покликана відзначити досягнення вчителя не лише щодо своїх учнів, а й щодо суспільства, та підкреслити важливість педагогів в Україні. Національну премію засновано в 2017 році ГС "Освіторія" після підписання меморандуму з фондом Varkey GEMS Foundation.
Юлія Тригуб – учителька англійської та німецької мови Канівської спеціалізованої школи №6 з поглибленим вивченням іноземних мов. Вона завжди відверта з вихованцями, відкрита, залишається собою і ставиться до дітей із повагою.
Вона вступила до педагогічного університету та планувала стати перекладачем. Проте шкільне життя настільки припало до душі молодій учительці, що вона вирішила залишитись у професії. Пропрацювавши з дітьми сім років, вона зрозуміла, що це в неї добре виходить.
У своїй роботі динамічна вчителька завжди шукає нові підходи й техніки навчання. На її уроках лунають звуки класичної музики та рок, діти вчаться жити в сучасному світі й поринають в історичне минуле, ведуться дискусії на актуальні теми, і в прямому сенсі цього слова оживають казки. Вона відкриває перед дітьми світ див, вміє підбадьорити і стати другом. Із легкістю може бути актором, режисером, ведучою, звукооператором, тренером – і це далеко не повний список.
Пані Юлія використовує на уроках різдвяні колядки та народні пісні в сучасній обробці, пісні різних жанрів музики (наприклад, «Бітлз», Елвіса Преслі) – це робить уроки веселими та показує, що іноземна мова поруч із нами. Також в її арсеналі є метод драматизації – розігрування тематичних діалогів на уроках, таких як: «У ресторані», «На пошті», «На ринку», «В аптеці», «У лікаря», що дуже подобається учням. Вони самі готують і приносять відповідний реквізит – вивіски, дитячий посуд, баночки від напоїв, справжні яблука, власноруч виготовлені меню та навіть євро. Так вони почали ставити справжні постановки й презентувати їх іноземним гостям, а з часом створили шкільний театральний гурток «Drama Club». Після постановок багато хто з учнів повірив у себе, почав додатково займатися англійською мовою і брати участь в інших шкільних заходах.
На базі їхньої школи вперше в Каневі відбулися іспити на здобуття міжнародних сертифікатів Goethe-Zertifikat A1: Fit in Deutsch 1 та Goethe-Zertifikat B1, дехто з дітей отримав цінні подарунки від Гете-Інституту. Пані Юлія – авторка програми з підготовки учнів 11-го класу до складання іспитів на отримання Goethe-Zertifikat B1 та А2 і веде гурток для учнів міста. Окрім міжнародних іспитів та різноманітних онлайн-змагань її учні є активними учасниками Всеукраїнських мовних конкурсів «Орлятко», «Гринвіч», «Пазл», «Олімпус», міського й обласного етапів щорічних олімпіад із іноземних мов. Її учні стали капітанами збірних команд шкіл Канева в загальноміському уроці-квесті «Learning foreign languages is fun and easy».
Вона є активною учасницею міських, обласних і Всеукраїнських тренінгів, семінарів, воркшопів, форумів, онлайн-курсів підвищення кваліфікації, співпрацює з Гете-Інститутом та GoCamp. Очолювала творчу групу вчителів німецької мови та є головою Ради молодих учителів міста Канева. Регулярно бере участь у різноманітних конкурсах і спонукає до цього своїх учнів.
Пані Юлія розмовляє з учнями про проблеми сучасної екології – вони розглядають світ як єдину нерозривну систему, де діяльність кожного є вагомою і може стати причиною як позитивних, так і негативних змін. Часто під час занять на цю тему вона показує тематичні фільми, наприклад, «Океани» Жака Перрена. Учителька вважає, щоб мати повне право називатися громадянами світу, учні мають спочатку відчути себе повноцінними громадянами держави, у якій вони проживають, добре знати свою історію, традиції, культуру, звичаї, мову та видатних людей, і навчає їх цьому. Вона вчить їх висловлювати власні міркування, уважно слухати інших, поважати старших і однолітків, дбайливо ставитися до оточуючих та відповідати за свої вчинки. Іноземні мови та сучасні комунікативні технології дають їм неабиякий шанс поговорити з людьми з усього світу й відчути, що в спілкуванні меж і бар’єрів не буває.