Цікаве на цю тему:
- «ЗА» одноголосно виконавчий комітет прийняв рішення щодо оптимізації мережі загальноосвітніх закладів Канева
- Як це було…Табір «Мрія»
- Червону ручку заборонять, музику декомунізують - шкільна реформа
- Професійна освіта для дітей з особливими потребами
- Акція "В школу з радістю"
- Шукаємо міського координатора м. Канів у освітній проект Відкривай Україну
- Всеукраїнський профілактичний захід «Урок»
- Нещодавно канівські учні побували на Чигиринщині
- Гра - випробування "КОТИГОРОШКО" пройшла в школі №6
На останньому засіданні сесії міської ради депутати підтримали рішення «Про створення комунальної установи «Інклюзивно-ресурсний центр» Канівської міської ради.
Інклюзивно-ресурсний центр (ІРЦ) є комунальною установою Канівської міської ради, що утворюється з метою забезпечення права дітей з особливими освітніми потребами віком від 2 до 18 років на здобуття дошкільної та загальної середньої освіти, в тому числі у професійно-технічних навчальних закладах, шляхом проведення комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку дитини, надання психолого-педагогічної допомоги та забезпечення системного кваліфікованого супроводження (крім вихованців дошкільних навчальних закладів (ясел-садків) компенсуючого типу, учнів спеціальних загальноосвітніх шкіл (шкіл-інтернатів).
Розташовуватиметься новостворений центр за адресою: місто Канів, вулиця Шевченка, 49 (колишній дитсадок «Казка»).
Центр створений з метою реалізації державної політики у сфері освіти, що передбачає проведення заходів, спрямованих на надання послуг дітям з особливими освітніми потребами. Основними завданнями Центру є:
- проведення комплексної оцінки з метою визначення особливих освітніх потреб дитини;
- надання психолого-педагогічної допомоги дітям з особливими освітніми потребами;
- ведення реєстру дітей, які пройшли комплексну оцінку і перебувають на обліку в центрі;
- ведення реєстру навчальних закладів, реабілітаційних установ системи охорони здоров’я, соціального захисту та громадських об’єднань, а також реєстру фахівців, які надають психолого-педагогічну допомогу дітям з особливими освітніми потребами;
- надання консультацій та взаємодія з педагогічними працівниками дошкільних, загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладів з питань організації інклюзивного навчання;
- надання методичної допомоги педагогічним працівникам дошкільних, загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладів, батькам (одному з батьків) або законним представникам дітей з особливими освітніми потребами щодо особливостей організації надання психолого-педагогічної допомоги таким дітям;
- провадження інформаційно-просвітницької діяльності шляхом проведення конференцій, семінарів, засідань за круглим столом, тренінгів, майстер-класів з питань організації надання психолого-педагогічної допомоги дітям з особливими освітніми потребами тощо.